Izvještaj o sprovedenoj javnoj raspravi o Nacrtu Odluke o kriterijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava NVO
Na osnovu Odluke o načinu i postupku učešća lokalnog stanovništva u vršenju javnih poslova, sekretar Sekretarijata za društvene djelatnosti utvrdio je Nacrt Odluke o kruterijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava nevladinim organizacijama i stavio na javnu raspravu. U skladu sa Planom učešća građana, Sekretarijat za društvene djelatnosti određen je kao organ za sprovođenje javne rasprave. U skladu sa članom 29 Odluke o načinu i postupku učešća lokalnog stanovništva u vršenju javnih poslova, Sekretarijat za društvene djelatnosti sačinio je izvještaj o sprovedenoj javnoj raspravi.
Period i način sprovođenja javne rasprave
Sekretarijat za društvene djelatnosti organizovao je javnu raspravu na Nacrt Odluke o kritertijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava nevladinim organizacijama .
Javna rasprava je sprovedena 16.08.2023.godine u 12h u prostorijama velike sale Centra za kulturu Rožaje , po prethodno utvrđenom planu.
I Način sprovođenja javne rasprave
Na javnoj raspravi za nevladine organizacije, koje su registrovane i djeluju na teritoriji opštine Rožaje – prezentovan je tekst Nacrta Odluke o kritertijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava nevladinim organizacijama. Nacrt akta je NVO bio dostupan u elektronskom obliku na sajtu opštine Rožaje www.rožaje.me i data je mogućnost da se preuzme dokument i adresa na koju su mogli da upute predloge, primjedbe i sugestije.
Javna rasprava je održana, 16.08.2023.godine u vremenu od 12h do 12:30h u velikoj Sali Centra za kulturu Rožaje.
Ispred Sekretarijata za društvene djelatnosti ovlaćenog organa za sprovođenje javne rasprave, javnoj raspravi su prisustvovali: Hamza Dacić, sekretar Sekretarijata za društvene djelatnosti; Enisa Avdić, samostalna savjetnica I za obrazovanje i saradnju sa NVO, i Armin Murić, viši savjetnik III za raseljena lica i borbu protiv narkomanije;
Pored prisutnih ispred Sekretarijata za društvene djelatnosti ovlašćenog organa za sprovođenje javne rasprave, javnoj raspravi su prisustvovali i predstavnici Službe kabineta predsjednika Opštine Rožaje.
Javnoj raspravi od nevladinih organizacija nije bilo prisutnih predstavnika i ako je obavještenje o javnoj raspravi bilo postavljeno na sajtu Opštine Rožaje www.rožaje.me 31.07.2023.godine o datumu i terminu održavanja javne rasprave o Nacrt Odluke o kriterijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava nevladinim organizacijama. Na javnoj raspravi nije bilo takodje prisutnih od strane lokalnog stanovništva sa prebivalištem na teritoriji opštine Rožaje a ni predstavnika političkih i drugih subjekata koji bi uzeli učešće na javnoj raspravi.
II Rezime dostavljenih primjedbi, predloga i sugestija, sa navedenim razlozima njihovog prihvatanja, odnosno neprihvatanja
Nije bilo dostavljenih primjedbi, prijedloga i sugestija sa navedenim razlozima prihvatanja odnosno ne prihvatanja Nacrta Odluke o kriterijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava nevladinim organizacijama od strane NVO koje su registrovane u Crnoj Gori sa sjedištem u opštini Rožaje.Nacrt navedene Odluke prije održavanja javne rasprave mogao se preuzeti u Građanskom birou, sa web sajta Opštine Rožaje www.rožaje.me i u Sekretarijatu za društvene djelatnosti Opštine Rožaje.
III Zaključak
Javna rasprava završena je 16.08.2023.godine u 12:30h, uz napomenu da na javnoj raspravi nije bilo prisutnih predstavnika NVO koje su registrovane u Crnoj Gori a čije je sjedište u opštini Rožaje, tako da se može konstatovati da nije bilo primjedbi i sugestija na Nacrt Odluke o kriterijumima, načinu i postupku raspodjele sredstava nevladinim organizacijama. Prijedlozi, primjedbe, sugestije i mišljenja mogli su se podnijeti u pisanoj formi na šalteru Građanskog biroa Opštine Rožaje i na email adresu [email protected] do isteka roka za javnu raspravu kao i na dan javne rasprave.